keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Lehtihamsteri

Mä olen ollut aina hulluna lehtiin, en tiedä mikä niissä viehättää, ehkäpä kun saa kaikkea kaunista katsella ja haaveilla. Mä en myöskään meinaa pystyä luopumaan niistä, mutta välillä on tila loppunut kesken.


Tässä isossa arkussa säilytän lehtiä, ja voin sanoa että se on moneen kertaan ollut jo täynnä. Hävitin sydän haavoilla sieltä kaikki me naiset, kodin kuvalehdet, cosmopolitanit ja trendit, lahjoitin ja myin kirpparilla, nyt on sit taas vähän tilaa.

Myös vaatekaapista löytyy pino, siellä taitaa olla kaikki fitness ja sport lehdet, niin ja on siinä vieressä isännän tuulilasitkin.


Tällä hetkellä postilaatikkoon tupsahtaa ainakin seuraavia lehtiä, en muista onko tässä kaikki:), valitan kuvien laatua, en jaksa mennä uudestaan kuvaamaan.









Joo ja kyllä noita lukemattomia kertyy välillä pinoksi asti, mutta nyttenkin isännällä on ollut paljon vapaata niin on ne pinot ehtinyt tyhjentyä,  onneksi postilaatikkoon on tällä viikolla kolahtanut lisää :)

Mitä lehtiä te luette, tilaatteko vai ostatteko irtonumeroina?

2 kommenttia:

  1. Meidän Perhe-lehti ja miehelle tietokone-lehti. Aika vähän!

    VastaaPoista
  2. Oih, sinulle tulee ihania lehtiä!! Minä tilasin juuri tuon Maalaisunelmia ja ainakin piti tilata Talo&Koti, mutta en muista, tilasinko!:D Sitten minulle tulee vielä Viherpiha, muita ei sitten meille tulekaan Aku Ankan lisäksi:)

    VastaaPoista