keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Pihailua mummulassa ja sairastelua

Oltiin toissa päivänä taas mummulassa viettämässä aikaa ja neiti nautti kaiken aistein puutarhahommista.
Minä en niinkään kun käänsin palan kasvimaata ja olen aivan rapakuntoinen ja tämän paniikkini takia pelkään jo hengästymistäkin. Lääkitystä nostin taas äitienpäivänä hieman lisää niin on olokin ollut hankala sivuoireiden takia. Mutta pitäis taas tasaantua ajan myötä. Toivottavasti.

ensimmäisenä halutaan aina vetää tää maatuska hyllystä, se jaksaa riemastuttaa

hienosti heiteltiin multaa mummun istuttamien omenapuiden juurille



tästä alkoi mun työmaa, päättyy tuonne missä näkyy mansikkapenkit

upouudet kumpparit pääsi töihin
ei jaksanut enempää
eikä neitikään, mummun piti laittaa huilipaikka


ja äiti lysähti kans viereen.

Yöllä sitten nousikin kuume ja kurkku on neidillä ollut kipeä, niitä täällä sitten parannellaan. Asiasta toiseen, neiti on perinyt äitinsä viehtymyksen kastematoihin, niitä on niin mukava kaivaa:), meinasin olla onnesta soikeana kasvimaa oli niitä täynnä. Hieman omituista:))

2 kommenttia:

  1. Oletpa ollut reipas!:) Ja oli sinulla ihana apulainenkin:) Kastemadot...yöks!;) Minä melkein alan kirkua, jos niihin törmään, ja tokihan niihin törmäileekin vähän väliä kun tonkii kasvimaalla tai kukkapenkissä;) Mukavaa viikon jatkoa!

    VastaaPoista
  2. syysunelma: juu mä en ymmärrä mikä niissä viehättää niitä on niin kiva tonkia esiin:D hyvää viikon jatkoa sinullekin:)

    VastaaPoista