lauantai 30. huhtikuuta 2011

Eiliset juhlinnat

Muutamin kuvin.


Leivoin Marianne-muffinseja kakkukellarin ohjeen mukaan. 


Ja kardemumma muffinseja kinuskikissan ohjeen mukaan.

Päivänsankari syöttää neidille kirsikkatomaatteja:)


Minä ja sisko pelleiltiin


Sisko oli laittautunut niin hienoksi


Ja yksi kuva äidistä ja neidistä ja tutistahan ei luovuttu


Ehdottakaapa nyt ihmiset mitä mä tuolle tukalleni teen kun se on tuollainen ohut haivenpesä.
Ja naamakin kukkii taas, välillä parempi ja välillä kukkii, tietenkin aina juhlissa.

Oikein hyvää vappua kaikille, meillä ei vietetä sitä nyt mitenkään, pihaa ehkä hieman laitellaan.

6 kommenttia:

  1. Hienot juhlat ja kaikki naiset hienoina :-) Mukavaa vappua!

    VastaaPoista
  2. -M- kiitos ja oikein hyvää vappua sinnekkin

    VastaaPoista
  3. Minulla on nuo iho-ongelmat ajankohtaisia edelleen , yli 40v... Mulla ne on tàysin hormonipohjaisia juttuja, ei nàhin mikààn auta kun tulevat "sisàltà". E-pillereillà asia hoituu omalla kohdalla mutta sain viimeksi kokeillusta merkistà niin ikàvàt sivuoireet ettà nyt olen ilman.

    VastaaPoista
  4. anna: mullakin alkoi nyt vasta myöhemmin nuo ongelmat, ei niinkään teininä ollut, en ainakaan muista:), välillä on diagnisoitu ruusufinni ja ties mitä, nyt olen huomannut että aina kuukautisten loppupuolella alkaa ja paranee seuraaviin mennessä pahimmat, että ehkäpä kans joku hormooni juttu

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia!:) Minä leikkauttaisin tukkasi hiukan kerroksittain, niin siihen saa pöyhkeyttä lisää:) Mukavaa vappupäivää!

    VastaaPoista
  6. Tulin toivottelemaan iloista vappua:)

    VastaaPoista