keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Turha postaus

Mä en tiedä olenko maininnut että sairastan paniikkihäiriötä ja jonkinasteista ahdistusta ja masennusta, kaikki liittyy toisiin ja joskus kaikki tuntuu aivan turhalta. Saako noita taakkoja koskaan hartioilta pois. Mä en oikeastaan enää edes muista millaista on elää normaalia elämää, olen ollut kova murehtija jo lapsena. Mun persoona on kuulemma kehittynyt pessimistiseksi kaiken kokemani vuoksi ja pitäis opetella toisenlaista elämän asennetta. Sitä yritän kovasti mutta sekin asettaa paineita että ehdinkö mä koskaan huokaista ja nauttia elämästä ennen kuin on jo aika kuolla.Tämä saattaa tämä kevät masentaa tai sitten kun on kuukautiset tai sitten tämä kahdestaan kotona olo neidin kanssa.

Neiti ressukin on kituinen hampaidensa kanssa ja nyt on näköjään aika keksiä lukituksia kaappeihin, eilen vessasta tullessani oli kaivanut kaapista esille tuoksukynttilöitä ja mutusteli niitä.

Parempia päiviä taas odotellessa:))

7 kommenttia:

  1. <3 Turha ei missään nimessä! <3

    VastaaPoista
  2. Ei ollut turha postaus.
    Minusta on kiva kun olet löytänyt blogit, niistä voi opppia myös uutta elämänasennetta=)
    Liikunta auttaa, vaunulenkit vaikka.
    Ja itselle kannattaa suoda kaikkea hyvää: hyviä ajatuksia, kauniita vaatteita, kasvonaamioita, saunomista, venyttelyä, terveellistä ja hyvää ruokaa tai mitä vaan mistä nauttii.

    VastaaPoista
  3. Yhdyn edellisiin : )

    Kevät varmaan masentaa monia, tosin itsellä marraskuu pahin kuukausi vuodesta.

    Kun katsot tytärtäsi, tiedät miksi elämä on elämisen arvoista huonoinen ja hyvine päivineen. : )

    Minä juuri eilen hain kukkia piristämään itseäni, mies kun niitä ei "tajunnut" tuoda. : )

    VastaaPoista
  4. kivoja kommentteja, blogit tuokin iloa elämään, niiden avulla on kiva haaveilla.

    Mun mies muisti tuoda eilen mulle helmililjoja, tosin pyysin jo toissapäivänä ja se unohti niin toi sitten eilen kun muistutin naisten päivästä :)

    VastaaPoista
  5. tämä blogimaailma kyllä piristää kummasti. Varsinkin äitinä sitä vain joskus unohtaa huolehtia itsestä, muista hemmotella itseäsi!! sitä taitoa minäkin yritän opetella.. kummasti se auttaa jaksamaan niiden vaikeidenkin päivien yli.

    p.s blogissani on sinulle jotain :)

    VastaaPoista
  6. Rohkea kirjoitus! Voimia ja valoa kevääseen!

    VastaaPoista
  7. Oikein hyvä kirjoitus, itsensä hemmottelemisen taitoa pitää opetella näin äitinä varsinkin.Jarnan kirjoitus oli tosi hyvä, iloa ja valoa arjen pyöritykseen:)

    VastaaPoista