tiistai 1. maaliskuuta 2011

Taas tuli raahattua tavaraa kotiin

No onneksi toisesta päästä lähtee välillä poiskin, kai tuo tavaran hamstraus täyttää jotain tarvetta mulla kun olen aika yksinäinen kotiäitinä, kaksistaan neidin kanssa useimmiten ollaan. Shoppailu vain on niin hauskaa. Tässä tämän päivän tuomisia.

Lakkeja kirppareilta




Lakkeja kaupasta alelaareista





Ja lisää ostoksia kirppareilta

suloinen sydän vessaan

matalavartiset kumpparit

hm tunika

dermosil suihkusaippua, mä rakastan tätä tuoksua ja poistaa erinomaisesti kalanhajun käsistä

suloinen pienen pieni posliinikuppi neidille

mayoral mekko

fredriksonin kurahousut

hm body

tää oli pakko ottaa mukaan kun nuo kulkuset on niin suloisen ruosteessa:)

lisää uikkareita

gymboree mekko

tuoksukynttilä, niitä ei ole koskaan liikaa.

5 kommenttia:

  1. Mä olen niin kateellinen noista kirppislöydöistä. Itse olen superlaiska kiertämään niitä :).

    VastaaPoista
  2. Nuo matalavartiset kumpparit on tosi hyvät! Meillä oli aikoinaan käytössä 2v. neidillä. Mekin käytiin pojan (9kk) kanssa tänään kirpparilla ihan vaan siitä syystä, että pääsee pois kotoa ihmisten ilmoille:) Saalis: yksi pitkähihainen, yhdet lapaset, yksi muoviauto ja yksi aluslakana, yht. 4e. Ei hyvä saalis, mutta toisella kertaa sitten enemmän. T. Äiti&poika

    VastaaPoista
  3. saija: se on vähän ajankulua päivään meillä ja sit meidän rahatilanne on huono niin ei kyllä normihinnoilla aivan näin ihania vaatteita kaappi pursuis:)

    anonyymi: pää sekoaa jos ei pääse ihmisten ilmoille, mies raukka vaan joutuu aina olla kuskina kun mulla ei ole korttia:)

    VastaaPoista
  4. Heippa, tulin ensivisiitille ja kivoja löytöjä kirpparita. Niitä kannattaa kylä kierrellä. Pipoja ei ole koskaan liikaa, ja meillä ne on aina hukassa, joten hyviä nekin.

    VastaaPoista
  5. kaaponkammari: tuleehan se halvaks ostella kirppareilta ja siihen touhuun tulee himo:)

    VastaaPoista