tiistai 29. maaliskuuta 2011

Makeaa ja kirppuilua

Meillä herkuteltiin tänään kakulla ja jäätelöllä, neiti sanoi nam nam.


Kirpparilta tarttui mukaan

mekko ja pökät, samantyyppisiä on tulossa hm:ltä vain eri kuosissa.
suloinen lyhyt liivi
pyöräilykausi alkaa pian joten kypärä ja kesäksi sandaalit
lautasliinoja renkaineen ja pentikin kangaspala
kylpykavereita ei ole koskaan liikaa

Tuosta pyöräilystä sen verran että edellisestä kerrasta on varmaan kaksi vuotta, parasta harjoitella ensin ihan itsekseen ennen kuin lähtee siljaa kyyditsemään. Nyt ei ole mitään järkevää postattavaa, pää on aivan tyhjä. Mä olen sellainen ihminen että rakastan suunnitella ja haaveilla ja katsella kaikkea kaunista, esim tilda-kirjat on niin ihania, mutta siihen se sit jääkin, haaveilun asteelle kun en saa mitään järkevää aikaiseksi. No kyllä mä tuota toista pipon tekelettä eilen muutaman rivin kudoin.

Mistä te ihmiset saatte energiaa??

ps. kun kuvasin nuo tavarat niin neiti istui potalla ja kun olin kuvannut niin neiti istui lattialla käsissä ja leluissa ihan sitä itteään :D

5 kommenttia:

  1. Ihania löytöjä! :)

    Nuo puiset leikkiruuat on mun suuri heikkous :P

    VastaaPoista
  2. Huiput löydöt. Muutaman viikon sairastelu on vienyt voimat, mutta käsitöihin onkin oma energiavarasto, varsinkin jos saa tehdä käsitöitä kaverin kanssa.

    VastaaPoista
  3. sokrutin: mä olen ihaillut niitä kans mutta vasta nyt maltoin hankkia ensimmäiset, meidän äiti ei oikein ymmärtänyt ideaa, sanoi että lapsethan suuttuu kun ne näyttää niin hyvältä eikä niitä voikaan syödä, että pitää olla oikeaa :DD

    VastaaPoista
  4. Kiva blogi sinulla :)
    Ja huippuhyviä löytöjä olet tehnyt, tekee mieli ihan häippästä itsekin taas kirpparille!
    Eli kiitos inspiksestä, me suunnataan taas pian kirpparille!

    VastaaPoista
  5. Heippa. Tulin vastavierailulle :)

    VastaaPoista